وبلاگ رسمی تفسیر طاهر

آموزش‌های کاربردی

وبلاگ رسمی تفسیر طاهر

آموزش‌های کاربردی

در تلاشیم آموزشهای متنوع و کاربردی را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران و مخاطبان گرامی بگذاریم و از تمام افرادی که علاقه مند هستند که مهارت نویسندگی را نیز به مهارتهای قبلی خود اضافه نمایند، استقبال می نماییم و در همین راستا؛ مطالب آموزشی آنها را با نام و مشخصات خودشان به رایگان در این قسمت بارگذاری می نماییم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

دشمن سرطان

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ

اینجانب به دلیل اشتغال دو عضو خانواده ام در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی با مقوله "طب" بیگانه نبودم و از زمانی که کانال "طب طاهر" را راه اندازی نمودم و مطالعات فراوانی را در زمینه ی "علم تغذیه" و تاثیرات مواد غذایی بر بدن انسان آغاز کردم، بر اساس آن مطالعات دریافتم که این مواد غذایی دشمنی سرسختی با بیماری عصر حاضر یعنی "سرطان" دارند و جلوی پیشرفت سلول های سرطانی را می گیرند.

به ذهنم رسید که مجموعه ی مطالعات و یافته های خود را درباره اقلام غذایی که به عنوان "دشمن سرطان" با آنها آشنا شدم، در اختیار شما مخاطبان گرامی نیز قراردهم:

 

هندوانه:

این میوه آبدار و شیرین در تنظیم غلظت خون و گردش بهتر خون در بدن و درنتیجه جلوگیری از سکته بسیار مفید بوده و همچنین در درمان سرطان پروستات آقایان نیز مفید ذکر شده است.

 

عناب:

متاسفانه از پژوهش درباره فواید و خصوصیات دارویی این ماده غذایی و همچنین استفاده از آن به عنوان یک چاشنی غذایی غفلت شده است، اما پژوهشگران سوئیسی در تحقیقات جدید خود دریافته اند که "عناب" تاثیر فراوانی در خشکاندن، نابود کردن و از بین بردن سلولهای سرطانی دارد، لیکن توصیه می گردد که از مصرف بی رویه آن پرهیز شود.

 

گوجه:

تاثیر فراوانی در مبارزه با انواع سرطان، مخصوصاً سرطان پستان در خانمها و سرطان پروستات در آقایان دارد.

 

جوانه گندم:

از "جوانه گندم" بسیار درباره تاثیر آن در جلوگیری از پیشرفت سلولهای سرطانی در کتابها و منبع مختلف "طب سنتی" خوانده ام.

 

پیازچه:

 اگر شخصاً کُتُبِ "طب سنتی" را مطالعه نمایید از فواید پیاز( ریز نه درشت) و پیازچه در درمان سرطان، باخبر خواهید شد.

 

بادام هندی:

 

این مغزیجات گران قیمت را همچون قرص آنتی بیوتیک( در فواصل زمانی مشخص) مصرف کرده و از تاثیر آن در بهبود وضعیت درمانی خود شگفت زده شوید.

 

 

 

  • مهدی طاهری کرچگانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی