وبلاگ رسمی تفسیر طاهر

آموزش‌های کاربردی

وبلاگ رسمی تفسیر طاهر

آموزش‌های کاربردی

در تلاشیم آموزشهای متنوع و کاربردی را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران و مخاطبان گرامی بگذاریم و از تمام افرادی که علاقه مند هستند که مهارت نویسندگی را نیز به مهارتهای قبلی خود اضافه نمایند، استقبال می نماییم و در همین راستا؛ مطالب آموزشی آنها را با نام و مشخصات خودشان به رایگان در این قسمت بارگذاری می نماییم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

اینجانب فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش اصفهان می باشد که از سال 1386 تا کنون در کنار فعالیت معلمی، خود را به هنر نویسندگی نیز آراسته نموده است. این آراستگی هر چند بازده اقتصادی چندانی برای اینجانب نداشت، اما به لطف این آراستگی، "اعتماد به نفس" دو چندانی در من به وجود آمد و رشد نمود. 

از طرف دیگر؛ "گنجینه لغات" فراوانی در ذهن اینجانب به سان یک نهال رو به رشد، ایجاد شد و به مرور بارور گردید.

 

به نظر اینجانب؛ اگر هنر نویسندگی به یک پرنده شکاری تشبیه شود، همین داشتن "اعتماد به نفس" و "داشتن گنجینه لغات فراوان در ذهن" به عنوان دو بال این پرنده شکاری به حساب می آید.

       *                            *                         *                            *                            *                               *

 

از اینجانب تا کنون چهار اثر مکتوب منتشر گردیده است، که سه عنوان آن به کتاب الکترونیکی تبدیل شده و در سایت "تفسیرطاهر" بارگذاری گردیده است.

 

علاوه بر این سه کتاب الکترونیکی، سه عنوان کتاب صوتی نیز در سایت بارگذاری گردیده است که این کتابهای صوتی نیز ماحصل پژوهشها و یافته های قرآنی است که این سالها اینجانب در قرآن مجید داشته و بسیار نیز کاربردی و گره گشا می باشد.

 

از آن جا که اینجانب فرهنگی می باشد و فعالیتهای اینجانب پیوسته از سوی مسولین ذیربط رصد می گردد، ضرورتی نمی بیند که برای دریافت نشان اعتماد الکترونیکی هزینه مضاعفی بر خود تحمیل نماید، زیرا اولاً اینجانب فرهنگی بوده و شان فرهنگی بودن ضمن این که یک افتخار معنوی است، انسان را "انسان تر" تربیت می نماید و از همین رو است که فرهنگیان انسانهای پاک دست تری هستند.

ثانیاً با یک پیگیری ساده می توانید در هر لحظه از شبانه روز که خواستید می توانید به اینجانب دسترسی پیدا نمایید.

لذا؛ با توجه به توصیفات فوق چه حاجت که اینجانب برای دریافت یک نشان اعتماد الکترونیکی صرف وقت و هزینه مضاعفی را بر خود تحمیل نماید و از سوی دیگر برای جبران آن هزینه ها، به افزایش یا تعیین نرخ بالا برای محصولات خود، اقدام نماید.

اگر هم به خرید اینترنتی از محصولات خود سایت(کتابهای الکترونیکی و صوتی) اعتماد ندارید، پیشنهاد اینجانب به شما خرید با کارت بانکی و انتقال وجه به صورت کارت به کارت بانکی است و برای شروع فرایند اعتمادسازی فاصله من با شما ارسال یک پیامک تقاضا برای خرید هر یک از کتابهای اینجانب به شماره همراه " 09132051759 " (مهدی طاهری - مدیر سایت تفسیرطاهر) است.